Comunitat: Excavació arqueològica a l'Institut Escola

Enviat per admin el Dimecres, 17 de Abril de 2013 a les 16:21

La Caro Reixach, professora de Socials de primer i segon d’ESO, ha trobat en fonts clàssiques referències a la presència dins el nostre centre de restes arqueòlogiques romanes.  Ha convidat l’alumnat de primer a excavar amb ella aquest jaciment, seguint tot el rigor metodològic propi dels arquèolegs, per tal de deixifrar in situ la història de Loretum. Aquest supòsit és el cor d’una activitat didàctica que pretén inculcar en l’alumnat, mitjançant el treball cooperatiu, una nova manera d’acostar-se a la història local. A l’apartat de fotografies i vídeos en podreu veure les imatges i les seves troballes.

Comentaris?

Comunitat: RUTA HISTÒRICA AL BARRI GÒTIC DE BARCELONA

Enviat per admin el Diumenge, 24 de Juny de 2012 a les 15:37

El 20 de març els alumnes de 2n d'ESO van fer una ruta històrica pel Barri Gòtic de Barcelona on van poder visitar la Catedral, el call jueu, la plaça de Sant Jaume, el Palau Reial, Santa Maria del Mar, el carrer Montcada i el Passeig del Born.

Comentaris?

Comunitat: UAP! 2012. CANTATA PER LA PAU

Enviat per admin el Dilluns, 09 de Abril de 2012 a les 09:28

Els alumnes de 1r i 3r d'ESO de l'Institutescola van participar a la Cantata per la Pau de Girona per commemorar el Dia Escolar de la No-violència (DENIP)