Portes obertes 2017

Enviat per admin el Divendres, 17 de Març de 2017 a les 19:57

Aquest dimecres l'IE va obrir les seves portes a les famílies que el curs vinent volen matricular als seus fills i filles al centre. Durant tota la tarda van poder veure les instal·lacions d'infantil, primària o secundària, escoltar la xerrada de l'equip directiu i les explicacions de mestr@s i professor@s que van exposar els diferents projectes que es treballen a l'institut escola. També vam comptar amb la col·laboració d'uns guies molt especials, alumnes voluntaris de 3r d'ESO que van exposar molt bé a les famílies com és la seva experiència en el dia a dia a l'institut.