Sortides per descobrir el patrimoni local

Enviat per admin el Dijous, 21 de Desembre de 2017 a les 13:36

El passat mes de novembre els alumnes del Projecte Edén 2.0 vam visitar el poblat ibèric del Turó Rodó i varem  poder comprovar com era l' interior de les cases ibèriques (amb el foc a terra, teler...) gràcies a la reconstrucció que hi ha dins el poblat d' un dels habitatges dels íbers.També varem buscar pel centre del poble restes del Lloret medieval.

Dilluns 18 de desembre la classe de  2nB va visitar l' Arxiu Municipal de Lloret. Allà van poder veure quina és la feina que es fa a l' arxiu (recepció de documents ,neteja dels mateixos ,classificació,digitalització...) i diferents suports per contenir la informació que es tracta (pergamí, cartes nàutiques ,cintes dvd,cintes de cinema ...).També van fer un taller sobre el pergamí de l' any 1001 que hi ha a l' arxiu i que explica la segregació del terme municipal de Lloret independizant-se així del terme de Maçanet de la Selva.