Proves cangur

Enviat per admin el Dijous, 07 de Abril de 2016 a les 20:41

Avui els alumnes de l'IE han participat a les Proves Cangur, un concurs de matemàtiques d'àmbit mundial en el que aquest any s'han inscrit més de 95.000 estudiants només a Catalunya. Els alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO han fet les proves al centre, mentre que els de 4t s'han desplaçat fins el poliesportiu de l'escola Pompeu Fabra on han realitzat les proves amb alumnes de 4t i batxillerat de la resta d'instituts de Lloret i Tossa. Quan han acabat han anat fins el teatre a una xerrada organitzada per l'Ajuntament. Un socorrista de Lloret que ha estat dos mesos a l'illa de Lesbos ajudant a les persones que arriben buscant refugi a Europa, els ha explicat la seva experiència. L'alumnat dels diferents centres li ha pogut fer preguntes i també veure un documental amb imatges de com és la feina d'aquest i altres socorristes que col·laboren a Proactiva Open Arms http://www.proactivaopenarms.org/, una ONG que fa mesos que sense ajudes de cap govern està salvant als milers de refugiats que arriben a les costes de Grècia.