Scratch:un llenguatge per a tothom

Enviat per admin el Diumenge, 10 de Abril de 2016 a les 21:29

L’alumnat de 4t ESO i de 4t de Primària han treballat plegats en el projecte “Scratch:un llenguatge per a tothom” que intenta apropar el llenguatge de programació de videojocs al jovent. Cada alumne de 4t ESO ha apadrinat un alumne de primària, que dividit en dos grups: els extraterrestres i els astronautes han estat els protagonistes dels matins dels dimecres i els dijous.  La professora d’informàtica vol agrair la col·laboració de tots els participants en aquest engrescador projecte que de ben segur es continuarà fent  cursos posteriors.

Clicant sobre la imatge podreu veure  el fotomuntatge que us mostra les  imatges de les jornades i d’alguns dels projectes que s’han fet.