Interculturalitat 2016

Enviat per admin el Dijous, 04 de Febrer de 2016 a les 18:18

La festa de la interculturalitat és una de les activitats estrella del nostre centre, ja que va néixer per fomentar la participació, la coneixença, la interrelació, el treball conjunt entre les mames/àvies voluntàries i la nostra escola.Vam celebrar la primera Festa intercultural l’any 2009 i enguany en fem la setena edició.

Dotze països/comunitats autònomes representats: Catalunya, Castilla y León, Madrid, Andalucia, Rússia, Eslovènia, Uruguay, Argentina, Chile,Brasil, Romania, Alamània. Mostres de la realitat dels seus territoris, artesania, degustació de productes típics… I un tema comú: un autor literari o un episodi de cada país.

Moltes gràcies a totes les mames, àvies i alguns alumnes de 6è col·laboradors per aconseguir que aquesta festa, un any més hagi estat tot un èxit, contribuint a la normalització de la diversitat existent.