Estudiant de Ferro 2016-2017

Enviat per admin el Diumenge, 18 de Desembre de 2016 a les 16:07

L'alumnat de 2n cicle d'ESO ha participat en el 2n Estudiant de Ferro. Aquesta vegada, a més, hem pogut ampliar la participació als altres centres de secundària de Lloret, l'Immaculada Concepció i el Rocagrossa, amb un total d'uns 100 atletes dels 3 centres.Gràcies a l'èxit del passat curs i la bona predisposició de l'Immaculada i el Rocagrossa, aquests centres han volgut afegir-se i participar a l'Estudiant de Ferro. Aquesta 1a prova esportiva no competitiva s'ha fet corrent pel magnífic entorn natural de la vila, uns 13km aproximadament.

Agraïm molt la implicació de les administracions per poder realitzar aquesta prova en les millors condicions possibles i la major seguretat, començant per l'Ajuntament, Protecció Civil, Serveis Mèdics i ambulàncies, Policia Local, Nova Ràdio Lloret, i també, especialment, a l'alumnat i responsables del Cicle d'Esports del Rocagrossa i a la tècnica d'Esports Elisenda Blanch.

Ara queda per endavant la prova de BTT i la nedada per la platja per completar la "triatló". Ànims esportistes!!