Festa de final de curs

Enviat per admin el Diumenge, 21 de Juny de 2015 a les 20:57

Aquest divendres vam acabar el curs 2014-2015 amb festa grossa. Els alumnes de primària i de secundària van gaudir tot el matí amb una guerra d'aigua i la festa de l'escuma. A més el grup de l'optativa de judo va oferir una demostració pels seus companys de 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO.  Per recuperar forces l'AMPA va convidar a coca de Sant Joan per esmorzar i Frigo va regalar a l'IE cornetos de xocolata per a tots els alumnes. A la nit, com cada any, es va celebrar a la pista de secundària el sopar de graduació dels alumnes de 4t d'ESO, se'ls va lliurar l'orla del seu curs, les tutores i els alumnes van fer parlaments i el grup de llatí va fer una actuació.Clicant sobre les fotografies podreu veure les imatges de tot el dia.