Activitats de Nadal

Enviat per admin el Dissabte, 22 de Desembre de 2012 a les 15:24

Dijous van començar les activitats de Nadal a l'IE amb l'arribada dels patges reials al matí i el Festival de Nadal d'infantil i primària a la tarda. Divendres 21 al matí la comissió de festes de l'IE també va organitzar diverses activitats adreçades als alumnes de primària i secundària. A primera hora els alumnes de secundària van omplir l'arbre dels propòsits de cada classe i van fer l'amic invisible, a partir de les 10.30h es va fer el 1r Concert de Nadal de l'IE amb la participació d'alumnes de primària i 1r d'ESO, després l'AMPA va oferir una xocolatada i per acabar la festa els alumnes van poder participar en els campionats esportius i de Wii i anar a la discoteca de la sala polivalent.

Aquí teniu l'enllaç al blog de primària i infantil amb les fotogràfies del Festival: http://blocs.xtec.cat/ceiplloret/2012/12/22/festival-de-nadal-2/

I dos fragments del concert:

<tbody> </tbody>

22 de desembre de 2012