Comiat a l'Ada

Enviat per admin el Dissabte, 25 de Març de 2017 a les 15:43

Aquesta setmana ens ha deixat l'Ada Tardini. Va ser professora de l'IE d'Educació Física i tutora de setembre de 2013 al mes de juny de 2015. La recordem per la seva alegria i creativitat, les seves històries de vida, però sobretot per la connexió que tenia amb els alumnes. Ahir a l'hora del pati vam fer un comiat-homenatge al que també van assistir molts ex alumnes. Vam escoltar algunes de les cançons que li agradaven, en Vicenç Reglà va llegir un escrit que li ha dedicat i en Joan de Domingo va recitar un poema de Gabriel Calaya, que l'Ada ens va regalar imprés el Nadal de 2014 i que com ens va dir en aquell moment descrivia la vocació que va guiar la seva vida.

Ada, sempre recordarem el teu somriure.