Taller de delegats a Santa Coloma de Farners dels alumnes de 2n d'ESO

Enviat per admin el Dilluns, 20 de Febrer de 2017 a les 22:31

El passat divendres 3 de febrer es va celebrar un taller de delegats on van participar els delegats dels instituts de la comarca de la Selva, acompanyats pels seus tutors. Aquesta comitiva de delegats es va reunir a Santa Coloma de Farners. Vam començar fent diferents grups, cada grup començava fent una dinàmica, el tema sobre el que havíem de parlar era “La festa de final de curs”.La primera dinàmica havíem d’explicar, en grups petits,com organitzaríem una festa els delegats,com per exemple: a qui invitaríem, on la faríem, què faríem, i ho havíem d’apuntar en un paper. La segona dinàmica consistia en escollir tres coses que salvaríem d’un incendi a l’institut. Primer vam escollir-ho individualment i després en grup. A La tercera dinàmica havíem de sortir a fora tots els companys de grup, menys quatre que ens quedaven a dins, i entràvem un per un i ens havien d’explicar una història, l’anterior que havia entrat havia d’explicar el que havia entès de la història al següent que entrava i després vam parlar-ne.Vam fer unes vuit dinàmiques. Finalment, cap a la una vam tornar a l’ auditori i ens vam fer una foto de grup de cada institut dels pobles participants.

Ingrid Vila i Roberta Constantin, 2nB