Els alumnes de 2n d'ESO visiten la policia local

Enviat per admin el Dilluns, 20 de Febrer de 2017 a les 22:26

El passat dilluns dia 6 de febrer, els alumnes de segon d’ESO de l’Institut Escola Lloret de Mar vam fer una visita guiada per les instal·lacions de la Policia Local i Protecció Civil del poble.

Per començar, dues agents ens van portar a una sala de conferències, on ens van fer una xerrada sobre el bullying i el ciberbullying. Ens van explicar i definir molts termes relacionats amb aquest tema que no coneixíem. Va ser molt interessant, però la sortida no acabava aquí, una altra agent ens va traslladar fins al pis de baix, on estaven situades les garjoles o cel·les i, ens van explicar que a l’interior, els detinguts no s’hi passaven més de 72 hores, el temps necessari abans del judici.

Després de donar una volta, dues agents ens van portar fins a un pati exterior, on realitzaríem el que per a la majoria de la classe va ser l’activitat més divertida, diverses activitats amb gossos policia. Ens van presentar a tres gossets, en Jake, la Nala i la Mia, una cadelleta. Un cop els vam conèixer, els policies ens van proposar posar a prova els gossos. Van col·locar diverses bosses al terra, una de les quals contenia una substància. El gos es va passejar uns instants i, sorprenentment es va parar just al davant de la bossa correcta! Vam fer unes quantes demostracions més i, per fi, ens vam poder fer fotos amb tots els gossos. Ens ho vam passar molt bé!

Stefani i Martina. 2n B