Els alumnes de 1r i 4t d'ESO de l'IE aprenen a jugar a Pitch & Putt

Enviat per admin el Dimecres, 19 de Desembre de 2012 a les 20:35

Durant el primer trimestre d’aquest curs 2012-2013 i com a novetat, alguns alumnes de l’institut escola han participat de forma gratuïta a una activitat esportiva fora del centre una de les dues hores setmanals que fan educació física. Aquesta activitat “Golf a l’Escola” ha sigut promoguda i desenvolupada al club de Golf i Pitch & Putt  “Papalús Lloret”.

La proposta ens va arribar a mans del responsable del Pitch & Putt, el senyor Xavier Pons Domènech (Seleccionador Català de P & P), i tenint en compte la proximitat de les dues instal·lacions i la bona disposició de les dues parts, s’ha portat a terme amb èxit.

L’objectiu era transmetre als alumnes el coneixement d'aquest esport i que poguessin practicar-lo durant les sessions que ha durat l’activitat. En el Pitch & Putt són tan o més importants les regles del joc que el joc en sí, d’aquesta manera hem fomentat en els nostres alumnes el respecte cap a les instal·lacions, a les regles del joc, als companys, la concentració, la preparació a nivell psicomotriu,...Complementant tots aquests valors amb coneixements teòrics sobre l’esport que hem treballat a classe.

Els conceptes i procediments que hem treballat són els següents:

- Els fonaments i moviments bàsics del Swing.

- Les tècniques del Putt.

- Les regles bàsiques i les normes d’etiqueta.

- El camp i les diferents modalitats de joc.

- Mesures de seguretat al golf i al Pitch & Putt.

Esperem que aquest sigui l’inici d’una relació duradora entre l’Institut Escola de Lloret de Mar i el club de Golf i Pitch & Putt Papalús Lloret.

Els professors d’educació física de l’Institut Escola de Lloret de Mar.