Els llibres 2.0 arriben a l' Institut Escola

Enviat per admin el Dimecres, 24 de Octubre de 2012 a les 16:53

Enguany a l'Institut Escola hem engegat el projecte de digitalització dels materials didàctics.

Comptem amb els llibres de tota l'etapa de secundària dins la plataforma, i també, els de cicle superior de primària.

Aquesta projecte permet, tant als alumnes com als professors i professores, planificar les activitats i proposar les tasques a través de l'entorn web.

Els llibres en paper no han desaparegut, sinó que els hem donat accés des de qualsevol lloc i en tot moment.

Per accedir-hi, només cal que introduïu el nom d'usuari i la contrasenya a la part de dalt dreta de la web dedicada a la plataforma digital.

Endavant!!