Estructures

Enviat per admin el Dimecres, 16 de Desembre de 2015 a les 13:13

Us informen que al hall de la primera planta del centre podreu veure l’exposició d’estructures que ha realitzat l’alumnat de 3r ESO A i B. L’activitat consistia en escollir entre dues propostes:
  1. Creació d’un mural amb cartolines on es poguessin veure diferents estructures de la vida quotidiana de l’alumnat i la seva identificació: laminar i/o en armadura.
  2. Construcció d’una estructura en armadura, la base del qual sempre és el triangle, de la vida quotidiana de l’alumnat.
Les obres es complementaven amb una exposició oral : justificació del projecte, materials i pla de treball, temps invertit en la construcció i autoavaluació. Si voleu feure el fotomuntatge de l'exposició  clica aquí o a la fotografia.