Ver IE Lloret de Mar en un mapa mßs grande Horari de Secretaria: de dilluns a divendres de 9.00 a 14:00h. TelŔfon de contacte: 972361495. Correu electr˛nic : b7009898@xtec.cat

Portal FamÝlia i Escola

Usuaris en lÝnia

0 usuaris registrats i 77 usuaris an├▓nims connectats

Sou un convidat/da an├▓nim.

Not├şcies

Sant Jordi 2014

Enviat per admin el Diumenge, 04 de Maig de 2014 a les 16:08

Aquest curs les activitats de Sant Jordi s'han repartit entre diversos dies. El mateix dia de Sant Jordi els alumnes de 3r d'ESO van vendre roses i llibres de segona mÓ a dues parades situades a l'entrada d'infantil i primÓria. El mateix matÝ els nens i nenes d'infantil van anar als Jardins de Santa Clotilde, on els alumnes de primÓria i alguns professors els van explicar contes, mentre els alumnes de secundÓria van assistir al lliurament de premis del Concurs Literari organitzat pel Departament de LlengŘes. Els alumnes d'infantil i primÓria van rebre els premis a la tarda. Les activitats van acabar el dimecres 30 d'abril amb la representaciˇ de St. Jordi pels alumnes d'infantil i primÓria. A continuaciˇ teniu totes les imatges i vÝdeos de les activitats, cliqueu sobre les fotogrÓfies per veure-les totes!!

Parades i entrega de premis Sant Jordi secundÓria:

En aquest enllaš podeu veure l'homenatge als escriptors que van viure la Guerra Civil que van preparar els alumnes de 4t d'ESO pel lliurament de premis de Sant Jordi:   https://www.youtube.com/watch?v=TzGG0IOjE04

Entrega premis Sant Jordi infantil i primÓria:

Representaciˇ Sant Jordi pels alumnes d'infantil i primÓria:

Nom├ę els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra o Validat.