Sant Jordi 2014

Enviat per admin el Diumenge, 04 de Maig de 2014 a les 16:08

Aquest curs les activitats de Sant Jordi s'han repartit entre diversos dies. El mateix dia de Sant Jordi els alumnes de 3r d'ESO van vendre roses i llibres de segona mà a dues parades situades a l'entrada d'infantil i primària. El mateix matí els nens i nenes d'infantil van anar als Jardins de Santa Clotilde, on els alumnes de primària i alguns professors els van explicar contes, mentre els alumnes de secundària van assistir al lliurament de premis del Concurs Literari organitzat pel Departament de Llengües. Els alumnes d'infantil i primària van rebre els premis a la tarda. Les activitats van acabar el dimecres 30 d'abril amb la representació de St. Jordi pels alumnes d'infantil i primària. A continuació teniu totes les imatges i vídeos de les activitats, cliqueu sobre les fotogràfies per veure-les totes!!

Parades i entrega de premis Sant Jordi secundària:

En aquest enllaç podeu veure l'homenatge als escriptors que van viure la Guerra Civil que van preparar els alumnes de 4t d'ESO pel lliurament de premis de Sant Jordi:   https://www.youtube.com/watch?v=TzGG0IOjE04

Entrega premis Sant Jordi infantil i primària:

Representació Sant Jordi pels alumnes d'infantil i primària: