Halloween 2014

Enviat per admin el Dijous, 30 de Octubre de 2014 a les 19:42

Aquest matí s'ha fet la tercera edició de la gimcana en anglès de Halloweeen organitzada pel Departament de Llengües Estrangeres i la Comissió de Festes. Els alumnes de primària han fet un circuit per diferents proves monitoritzades pels alumnes de segon cicle de secundària i al final han obtingut la seva recompensa. Els alumnes d'infantil també han participat a la festa fent manualitats ajudats per alumnes de 1r i 2n d'ESO. Després d'aquestes activitats els alumnes de primària i infantil han fet la castanyada i els de secundària han pugut veure pel·lícules de terror. Teniu totes les imatges a la secció de Fotografies.