Tallers TEA

Enviat per admin el Dimecres, 21 de Novembre de 2012 a les 16:15

L'IE ha acordat un conveni de col·laboració amb la UdG per poder oferir aquest curs els tallers d'estudi assistit (TEA). Si voleu saber-ne més entreu a la notícia.

<!--[if gte mso 9]>

Enguany, des de l'Institut Escola de Lloret de Mar, hem acordat un conveni de col·laboració amb la Universitat de Girona, en què podrem aprofitar als alumnes universitaris (futurs enginyers, biòlegs, informàtics, mestres…) per a desenvolupar classes de reforç als nostres alumnes de l’etapa secundària.

Aquests programes de cooperació permeten que l’alumnat universitari desenvolupi activitats solidàries amb reconeixement de crèdits, amb una metodologia centrada en l’aprenentatge de continguts, competències, habilitats, actituds i valors, vinculant tant la teoria com la pràctica.

Són moltes les entitats que col·laboren amb l’Oficina de Cooperació per al Desenvolupament de la UdG. En el nostre cas, hem elaborat dues activitats d’àmbit educatiu amb reconeixement de 50 hores, en què els alumnes universitaris podran exercir d’acompanyants d’estudi per als alumnes d’ESO fora de l’horari escolar (dimecres a la tarda) dins el centre. Podeu trobar informació d’aquesta iniciativa a següent enllaç:

Per tant, tant bon punt tinguem la sol·licitud de participació acordada, donarem la possibilitat als alumnes escollits del nostre centre, sempre amb el vistiplau patern, de poder gaudir del reforç, consolidació o ampliació de les seves activitats acadèmiques a càrrec dels alumnes de grau. És doncs una bona oportunitat que volem aprofitar per disposar un any més dels Tallers d’Estudi Assistit (TEA).