Apadrinament matemàtic

Enviat per admin el Dimarts, 16 de Maig de 2017 a les 20:36

Aquest curs hem iniciat una nova activitat que fomenta l'intercanvi d'aprenentatges entre els nostres alumnes d'Educació Infantil, Primària i Secundària: L'Apadrinament Matemàtic.

Aquesta trobada d'alumnes de diferents edats s'ha celebrat el dia 12 de maig, el dia Escolar Internacional de les Matemàtiques i ha tingut com a eix vertebrador el joc de taula que, com bé sabeu, conté multitud de conceptes relacionats amb la lògica, l'estratègia, la resolució de problemes, el càlcul, l'estimació, etc. tots ells conceptes matemàtics.

Parelles de padrins (alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t de secundària) han explicat trucs matemàgics i han jugat a diferents jocs adaptats a cada curs escolar en grups de quatre fillols de l'escola, des de l'etapa d'infantil fins a cicle superior de primària.

Petits i grans han gaudit molt de l'esdeveniment aprenent mentre jugaven i establint relacions cordials i de col·laboració que esperem poder seguir alimentant en moltes més ocasions.

Si voleu copsar amb imatges aquesta bona entesa i diversió en l'aprenentatge no deixeu de veure les imatges d'aquest dia escolar de les matemàtiques a l'Institut Escola clicant sobre la fotografia.