Segona prova de l'estudiant de ferro

Enviat per admin el Dimarts, 04 de Abril de 2017 a les 20:55

Divendres es va realitzar la segona prova de l'Estudiant de Ferro que consistia en un recorregut de 17 quilòmetres en BTT pels boscos de Lloret de Mar. Aquest curs, a més de l'IE, l'Institut Rocagrossa i l'escola Immaculada Concepció també s'han sumat a aquesta iniciativa esportiva que va reunir a 75 estudiants de 3r i 4t d'ESO dels tres centres educatius. El 14 de juny es farà la tercera prova que completarà la triatló de l'Estudiant de Ferro d'enguany.

En aquest link, podeu veure el vídeo realitzat per Miquel Fernández de 4t d'ESO de les proves de l'any passat: https://youtu.be/sV9KdHbCjEk