Erasmus+ a Polònia

Enviat per admin el Diumenge, 30 de Abril de 2017 a les 19:34

Del 19 al 28 d'abril un grup de 14 alumnes de 4t d'ESO han anat a Polònia a realitzar la primera part de l'Erasmus+ que la UE va concedir a l'Institut Escola. Aquests alumnes han gaudit d'aquesta beca que els ha permès durant més d'una setmana practicar anglès fent activitats educatives amb alumnes polonesos i alemanys, conèixer de primera mà com funciona un altre sistema educatiu, visitar els principals escenaris de l'Holocaust i acabar de desenvolupar un projecte cooperatiu de memòria històrica. L'experiència ha estat molt positiva com també ho serà pels alumnes que el proper curs segueixin el projecte a Sttutgart. Clicant sobre la imatge podeu veure algunes de les imatges de l'intercanvi.