L'IE participa al Concurs d'Anglès Interescolar de Catalunya

Enviat per admin el Dilluns, 27 de Febrer de 2017 a les 15:42

Dissabte 25 de febrer la Jesica Rus (1r ESO), la Martina Minguella (2n ESO), la Darya Chudinovich (3r ESO) i l'Aitana Morillo (4t ESO) van participar a la prova regional del The Fonix 10è. Concurs d'Anglès Interescolar de Catalunya (http://the-fonix.org/). Aquestes alumnes van ser les millors del seu curs i nivell a la prova oficial que es va dur a terme al nostre centre durant la primera setmana de febrer. La prova del dia 25 corresponia a la fase territorial i les quatre van sortir força contentes, ja frisem per conèixer els resultats el proper 3 d'abril i saber si ens representaran a la prova fase final absoluta que tindrà lloc a Barcelona i participarà el millor de cadascuna de les províncies de Catalunya.

El premi que obtindrà el guanyador d'aquest concurs és una estada de 2 setmanes a un “English Summer Camp” a Catalunya (1r cicle de l'ESO) i una estada de com a mínim 10 dies a un país de parla anglosaxona (2n cicle de l'ESO). Així mateix si quedem entre els 120 primers i depenent de la classificació, la responsable del concurs del nostre centre obtindrà un curs de metodologia de llengua anglesa, una invitació per a l’assistència als grups de treball i assessorament del Departament d’Educació sobre llengua anglesa o un lot de material escolar.

Keep your fingers crossed!