Carnestotes a secundària

Enviat per admin el Dilluns, 27 de Febrer de 2017 a les 15:34

Divendres a secundària es va celebrar la cinquena edició del concurs de decoració d'aules i difresses. Aquest any el tema era: "pintors" i tots els cursos van fer propostes molt originals. Els alumnes de 1r van reproduir una galeria d'art i un museu, els de 2nB van organitzar una subhasta d'art, el Projecte Edèn van fer un recorregut per l'obra de diferents pintors com Picasso o Miró, 3rA va representar el quadre de Goya "Los fusilamientos del 2 de mayo, 3rB va representar el contrast entre el quadre "La primavera" de Botticelli i l'obra d'Andy Warhol i 4tB van recrear una versió clàssica i una de moderna de "El Sant Sopar" de Leonardo Da Vinci. El jurat composat per Joan de Domingo, Vicenç Reglà i els ex alumnes Stoyan Todorov i Jordi Martínez, ho van tenir molt difícil per decidir, però finalment van concedir els següents premis:

• El 1r premi va ser compartit per 4tA, que va recrear el Moulin Rouge que pintava Toulusse Latrec i 2nA, que van fer un recorregut pel museu Van Gogh amb algunes de les obres més emblemàtiques del pintor.
  • El 2n premi el va rebre 3rC amb una representació de "El Sant Sopar"