Activitats d'educació física fora del centre

Enviat per admin el Diumenge, 22 de Maig de 2016 a les 20:25

Aquestes darreres setmanes els alumnes d'ESO han pogut gaudir de diverses activitats d'educació física fora del centre. Han practicat rugby i ultimate a la platja de Fenals i també han pogut apendre a remar llaguts a la cala de Santa Cristina. Els alumnes de 2n d'ESO agraïm la col·laboració de l'associació de Rugbi la Tordera per ajudar-nos a practicar i entendre millor aquest esport. Els alumnes de 1r d'ESO van poder fer l'activitat gràcies al club de rem de Santa Cristina, s'hi vincula l'esport i les tradicions populars.Clicant sobre les imatges podreu veure totes les fotografies.