A la segona planta de l'edifici de secundària, estan exposades les maletes que van fer els alumnes de primària i secundària el Dia de la Pau, acompanyades d'una mostra de fotografies de diferents èxodes de refugiats de la història. Les prop de 80 maletes ens mostren el que els nostres alumnes van considerar que s'emportarien si haguessin de marxar com a refugiats i també les seves reflexions, com la que va escriure Flavio Cesar Candia de 3r d'ESO A, que descriu que li va aportar aquesta activitat: "Al fer la maleta m'he sentit com un més d'ells i no m'agrada com els països els estan tractant. Cada persona ha de tenir una segona oportunitat per tornar a refer la seva vida i hauríem d'acollir-los amb totes les portes obertes per fer-los sentit un més de nosaltres".

La setmana passada els alumnes de 2n d'ESO B també van pintar el mural amb el que van guanyar la tercerca edició del concurs "Murals per la pau". El seu dibuix ens mostra la incertesa que viuen els refugiats i els seus desitjos de pau.