Projecte "El nostre Ajuntament" de 5è de primària

Enviat per admin el Dimarts, 08 de Març de 2016 a les 20:40

Els alumnes de cinquè hem fet un treball d’investigació a medi social sobre el nostre Ajuntament. L’hem elaborat i hem fet exposicions a classe davant de tots els companys. Hem fet prezis, power points i treballs escrits. Aquest projecte ha estat la introducció a un altre de més gran i que ens fa molta il.lusió: l’Ajuntament dels Infants. Encara no hem començat a participar en aquesta aventura que organitza l’Ajuntament de Lloret i on participem totes les escoles del poble, però ben aviat us podrem informar de com ens va!

Clicant sobre la imatge podreu veure un video amb una de les exposicions que van fer els grups.