III Jornades de Formació de Projectes d'Associacions Estratègiques entre centres escolars (KA219)

Enviat per admin el Dissabte, 15 de Octubre de 2016 a les 13:52

El passat 10 i 11 d'octubre es van celebrar a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València les III Jornades de Formació per a centres beneficiaris de projectes Erasmus+ KA219, promogudes amb encert per l'Agencia Nacional SEPIE (Servicio Español Para la Internacionalización de la Educación)

L'Institut Escola Lloret de Mar que va presentar el projecte Plurilingüisme, orientació professional i mobilitat laboral, ha estat un dels beneficiaris de subvenció per mobilitzar alumnat per Europa, en el nostre cas, a Stuttgart i Cracòvia en els propers 2 cursos escolars.

Un total de 851 projectes han estat seleccionats com a beneficiaris KA219 a nivell europeu, provocant la participació de 4060 centres escolars arreu d'Europa. D'aquestes associacions entre centres. algunes actuen com a sòcies del projecte i d'altres com a coordinadores del projecte, com és el cas de l'IE Lloret de Mar.

Aquests tipus de projectes d'intercanvi i de treball col·laboratiu en xarxa permeten desenvolupar la innovació educativa, l'intercanvi de bones pràctiques, i comporten l'ús de l'anglès i dels coneixements adquirits per part de l'alumnat en contextos reals.

Gràcies a la formació rebuda per part dels responsables del SEPIE ja coneixem millor com gestionar i fer el seguiment d'aquesta enorme tasca, de la qual, n'esperem obtenir un resultat exitós i pràctic, i també, de manera més directa, que millori la competència comunicativa en anglès de l'alumnat del nostre centre.

Per assolir tots els reptes que plantegem de ben segur que necessitarem de l'ajuda de tota la comunitat educativa, i així aconseguirem donar continuitat als intercanvis d'alumnat any rere any.

Anirem informant-vos periòdicament.