Aquest dimarts hem començat de nou, amb la col·laboració de la tècnica Isabel Montes i la voluntària Montse Clua, el programa Noves Estratègies d'Inserció de Càritas. Ja és el tercer curs que desenvolupem aquest programa amb l'alumnat del Projecte singular-Aula oberta i aquest curs s'incorpora l'alumnat de la UEC. Treballem aspectes que puguin facilitar als nostres alumnes encarar-se al món laboral: com elaborar i entregar un currículum, conèixer els canals de recerca de feina, com realitzar una entrevista de feina, descoberta de les competències i aptituds i habilitats personals... Durant tot el programa comptem amb empreses i persones voluntàries amb experiència en el camp dels recursos humans que fan més real el procés. Des de l'IE estem molt agraïts del desenvolupament d'aquesta experiència. Experiències com aquesta ens permeten la implicació i vinculació al territori i que l'alumnat conegui entitats socials i promoure el voluntariat i l'acció social al municipi.