Festa de la ciència

Enviat per admin el Diumenge, 03 de Maig de 2015 a les 17:09

El passat 29 d’abril es va celebrar al nostre institut la festa de la ciència organitzada pels departaments didàctics de matemàtiques, ciències i tecnologia.

L’objectiu de la jornada era aproximar i motivar l’esperit científic a l’alumnat de secundària. Es van dissenyar dues activitats paral·leles per aquest dia, d’una banda la participació a una gimcana per les instal·lacions del centre i de l’altra el visionat de la pel·lícula TRASCENDENCE. Per acabar tots els alumnes van participar en la confecció de gràfics de barres humans al pati responent a diferents preguntes.

Volíem que els nostres alumnes puguessin experimentar i descobrir noves sensacions lligades amb la ciència, fomentar el caràcter investigador i, en definitiva, potenciar la seva curiositat per aprendre ciència i creiem que ho hem aconseguit. Clicant sobre les fotografies podreu veure una mostra de totes les activitats i en aquest enllaç el video dels diagrames de barres:

Gràcies a tot el professorat per la vostra dedicació i a l’alumnat per participar-hi!