ACTIVITATS D'ORIENTACIÓ FORMATIVA I LABORAL A L'ALUMNAT DE SECUNDÀRIA:

XERRADA A LES FAMÍLIES I VISITA A L'EXPOJOVE DE GIRONA I AL CENTRE DE FORMACIÓ TEATRAL 'EL GALLINER'

A l'abril l'alumnat de 3r i 4t ESO vam anar a Girona a l'Expojove, per conèixer l'oferta formativa i ocupacional del territori. Un grupet d'alumnes interessats en el món del teatre vam anar al Centre de formació teatral 'El Galliner'. Vam fer dos tallers, un de teatre musical i l'altre d'interpretació. També ens han ensenyat les instal·lacions i hem pogut dialogar sobre els camps i les sortides professionals d'aquest àmbit. Les profes vam descobrir les habilitats teatrals impressionants dels nostres alumnes!!

També aprofitem per mostrar-vos les fotos de la xerrada que vam fer fa unes setmanes orientada a les famílies sobre el futur formatiu i professional dels fills/es.

Costa encaminar-se...