Exposició del projecte "Pintem una manta" a la Bilioteca de Lloret

Enviat per admin el Dimecres, 02 de Desembre de 2015 a les 21:22

Ens complau convidar-vos a l'exposició Pintem una manta a la Biblioteca de Lloret de Mar del divendres 4 de desembre al diumenge 10 de gener. Aquest ha estat un projecte artístic desenvolupat al Pla d'Acció Tutorial de l'IE amb l'alumnat de secundària i dirigit pel Departament d'orientació. En aquest procés d'aprenentatge creatiu hem comptat amb la direcció d'en Faust Espejel, director de la Formació psicocorporal en moviment i dansa.

Ara, us mostrem el procés i el resultat d'aquest viatge tan especial que hem pogut compartir alumnat i professorat.