Inauguració de l'exposició "Pintem una manta" a la biblioteca de Lloret

Enviat per admin el Dissabte, 12 de Desembre de 2015 a les 21:04

El passat divendres 4 de desembre tots els alumnes de secundària van assistir a la inauguració de l'exposició "Pintem una manta" a la Biblioteca de Lloret. L'alcalde accidental va dirigir unes paraules als nostres alumnes i també van intervenir amb un parlament Amèlia Maña, psicopedagoda del centre i responsable del projecte, Faust Espejel, l'artista que ens ha ajudat a desenvolupar-lo, i els alumnes de 4t d'ESO com a representats dels alumnes. Volem agrair a la Biblioteca de Lloret haver-nos convidat per celebrar aquest acte i l'acollida de l'exposició. Recordeu que la podeu anar a visitar fins l'11 de gener.

Clicant sobre les imatges podreu veure totes fotografies de la inauguració i de com els alumnes de Visual i Plàstica de 4t d'ESO van muntar l'exposició.