Els alumnes de 2nC aprenen sobre la història de Lloret

Enviat per admin el Dimecres, 04 de Novembre de 2015 a les 12:35

Som els alumnes de 2C de l'IE Lloret de Mar, som una classe internacional perquè a classe hi ha persones de molts països: Argentina, Marroc, Gàmbia, Hondures, Rússia, Filipines i Catalunya.
Durant aquestes setmanes de curs, una hora a la setmana a les classes de Llengües, hem llegit la Petita història de Lloret de Mar, un llibret cedit per l'Ajuntament de Lloret de Mar que ens ha anat molt bé per aprendre o recordar la història del nostre poble.
Ha sigut interessant, entretingut i se'ns a fet molt curt.

Ismael Amor, Rubén Baños, Aleix Boada , Mohammed Daso, Mohammed El Jerari, Jair Hernandez, Kristina Kovshova, Roman Kropivniskiy, Jasmine Lalmi, Nicolás Lozano, Ivan Sokolovskii.