Crònica de l'experiència Erasmus +

Enviat per admin el Dissabte, 21 de Novembre de 2015 a les 14:53

Dins el marc de la participació per part de l’institut escola al Projecte Erasmus +, aquests dies,tres dels nostres docents han fet una estada per a l’aprenentatge de metodologies d’introducció d’una altra llengua a les aules de ciències i matemàtiques. Aquesta formació ha tingut lloc al Regne Unit, a Cheltenham, a l’inici d’aquesta tardor de 2015.

L’estada ha esdevingut enriquidora en molts sentits: hem tingut l’ocasió d’aprendre d’excel·lents professionals, trobar companys de formació amb qui hem treballat a gust per dur a l’aula recursos ideats per tal d’aconseguir que l’aprenentatge dels nostres alumnes sigui significant i motivador i hem conegut entorns educatius que ens han mostrat la possible diversitat d’atenció a l’alumnat. Aquesta vivència que el nostre Institut Escola té l’oportunitat de gaudir gràcies a l’obtenció de fons del Projecte Erasmus + té, com a pròxim objectiu, aplicar aquests coneixements a les nostres metodologies d’ensenyament i aprenentatge. En definitiva, augmentar la qualitat educativa del nostre institut escola.