VISITA A L'ENTITAT CÀRITAS DE LLORET DE MAR - 2n ESO C I PSAO

Enviat per admin el Dissabte, 24 de Octubre de 2015 a les 18:01

Avui hem anat a conèixer les accions i les instal·lacions de Càritas. La presidenta, les tècniques, estudiants en pràctiques i voluntaris han compartit amb nosaltres els objectius i serveis que ofereixen a les persones que ho necessiten i que passen un moment difícil. A l'IE desenvolupem un projecte de formació i orientació laboral amb l'alumnat de PSAO; també alumnes de diversos cursos reben ajuda per fer els deures a la tarda; i alguns dels nostres alumnes participen al projecte 'Apadrina un avi'; accions dutes a terme des de Càritas. També hem vist com funciona el rober i el centre de distribució d'aliments. Esperem que amb activitats com aquesta el nostre alumnat conegui altres realitats i pugui implicar-se en la millora del seu entorn social. També esperem des del centre fer de 'voluntaris' en alguna acció.
Moltes gràcies per l'acollida que ens heu fet!!