TALLER DE PAPER D'AIGÜES I CREACIÓ DE LLAPIS I PUNTS DE LLIBRE AMB EL GRUP DE 2n ESO C

Enviat per admin el Dissabte, 24 de Octubre de 2015 a les 18:09

Aquest curs tenim a l'IE un grup molt especial: el 2n ESO C. Un grup de profes il·lusionades, amb el suport de l'equip directiu, hem pensat una proposta més creativa, pràctica i vivencial per tal que l'alumnat d'aquest grup pugui tirar endavant la secundària. D'aquesta manera l'alumnat s'està implicant més en els aprenentatges.

Una de les activitats que hem fet ha estat un taller de paper d'aigües i després hem forrat llapis i hem fet punts de llibre. Aquí podeu veure com hem treballat!!