Sortides de tutoria de secundària

Enviat per admin el Dilluns, 12 de Octubre de 2015 a les 13:29

Divendres els alumnes de secundària van fer les sortides de tutoria. Els de 1r d'ESO van fer una gimcana a la platja, els de 2n d'ESO van recòrrer el camí de ronda fins a cala Canyelles i els de 3r d'ESO van participar en un taller a la Casa del Mar i un esmorzar a la platja. Els de 4t d'ESO van combinar la sortida de tutoria amb una de socials, al matí van fer una descoberta dels escenaris de la Guerra de Successió, que va acabar amb una visita al Centre Cultural del Born, i a la tarda van anar a patinar sobre gel. Aquestes sortides complementen les activitats de tutoria que s'estan fent des de principi de curs per fomentar la cohesió dels grups-classe, com per exemple les dinàmiques a la platja que van fer els alumnes de 3r i 4t el passat divendres 25 de setembre.

Cliqueu sobre les imatges per veure totes les fotografies!!