Mural en commemoració del Dia de la Pau.

Enviat per admin el Dimecres, 21 de Maig de 2014 a les 18:45

Tal com ja us vam explicar en una notícia anterior, el divendres 31 de gener tots els alumnes de l'IE vam commemorar el DENIP (Dia Escolar de la Pau i la No-Violència). Una de les moltes activitats que vam dur a terme els alumnes de secundària va ser un concurs de murals per la pau amb guixos de colors a les parets del pati.

El premi pel curs guanyador va ser tenir el privilegi de pintar, de manera permanent, el seu dibuix al pati de secundària. Després de la difícil decisió del jurat, va sortir guanyador el grup de 3r d'ESO A, que aquesta setmana ha plasmat la seva creació en un lloc privilegiat del nostre pati.