Agendes de deures online per secundària

Enviat per admin el Dissabte, 13 de Desembre de 2014 a les 15:24

Des de dilluns els alumnes de secundària poden veure l'agenda de deures i exàmens a la web. Al menú de la part dreta s'ha creat un espai on cada curs pot accedir a un calendari online on l'encarregat de deures de cada curs s'encarregarà d'apuntar totes les feines i exàmens. Aquesta inciativa va sorgir dels alumnes de 3rA i s'ha fet extensiva a tots els cursos per facilitar que alumnes i  famílies puguin estar informats de tots els deures i feines pendents, però és responsabilitat dels alumnes tenir actualitzades les agendes.