Comiat del conserge de secundària Enric Vila.

Enviat per admin el Dimecres, 22 de Gener de 2014 a les 18:29

El divendres 17 de gener va ser l'últim dia de feina de l'Enric com a conserge del nostre institut.

Durant els darrers 4 anys, l'Enric ha estat una peça clau pel bon funcionament del centre. Més enllà de les tasques assignades ha col·laborat en diferents projectes educatius. Ha estat un referent pels alumnes i una gran ajuda pels professors que el teníem com un company més.

Els alumnes van voler acomiadar-se de l'Enric reunint-se tots a l'entrada, davant de consergeria, fent-li entrega d'unes postals decorades per ells on li dedicaven els seus millors desitjos i li agraïen el seu acompanyament durant aquests anys. L'acte es va acabar amb un emotiu aplaudiment per part d'alumnes i professors assistents.

Esperem que tingui molta sort i que pugui tornar algun dia a treballar amb nosaltres.