Comunitat: Excavació arqueològica a l'Institut Escola

Enviat per admin el Dimecres, 17 de Abril de 2013 a les 16:21

La Caro Reixach, professora de Socials de primer i segon d’ESO, ha trobat en fonts clàssiques referències a la presència dins el nostre centre de restes arqueòlogiques romanes.  Ha convidat l’alumnat de primer a excavar amb ella aquest jaciment, seguint tot el rigor metodològic propi dels arquèolegs, per tal de deixifrar in situ la història de Loretum. Aquest supòsit és el cor d’una activitat didàctica que pretén inculcar en l’alumnat, mitjançant el treball cooperatiu, una nova manera d’acostar-se a la història local. A l’apartat de fotografies i vídeos en podreu veure les imatges i les seves troballes.