Activitats dels Departaments de català i castellà

Enviat per admin el Dimecres, 20 de Febrer de 2013 a les 16:38

Els departaments de català i castellà han engegat un seguit d'activitats per millorar la comprensió lectora i la redacció:

Un grup de 1r i 2n d'ESO estan treballant el llibre Alícia al País de les maravelles i participen en el concurs "El gust per la lectura", en el que també participen alumnes de 3r d'ESO.

Els alumnes de 2n d'ESO participaran en el concurs de Coca-Cola de redacció, 2 alumnes per català i 2 per castellà. La primera fase del concurs és a nivell provincial, després autonòmic i els millors participaran a la final que es farà a Madrid.