Notícies

Proves cangur 2017

Enviada per admin el 17/Mar/2017 - 20:01

Dijous vint-i-cinc alumnes de l’Institut han participat a les proves Cangur que s’han dut a terme al pavelló poliesportiu del Pompeu Fabra. Les proves Cangur són un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza a més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i despertar-ne el seu interès. La primera edició de la prova es va realitzar el 1996.

La competició consisteix en un test de 30 preguntes (fins al tercer nivell). La prova s'ha de realitzar en 75 minuts (una hora i quart). Les 30 preguntes estan dividides en tres grups de deu preguntes cadascun. Les preguntes del primer grup valen 3 punts, les del segon 4 punts i les del tercer 5 punts. Cada pregunta té 5 solucions i només una és correcta. Una pregunta contestada correctament dóna els punts assignats al seu grup, si no es contesta dóna 0 punts i si es contesta malament es resta la quarta part del que valia la resposta correcta. Cada participant té 30 punts al començament (fins al tercer nivell), per tant el mínim nombre de punts amb els quals es pot acabar és 0. La puntuació màxima és 150 punts. La celebració a Lloret de Mar ha aplegat tots els instituts de Lloret de Mar i de Tossa de Mar i en total han estat cent vuitanta-cinc alumnes de quart d’ESO, 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat. 

[1]

Per veure més fotos de les proves cliqueu aquest enllaç: https://drive.google.com/open?id=0BxWlc_-6wL-fZGFZNWttWVNSUU0 [2]

 

No hi ha comentaris.

Nomé els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra [3] o Validat [4].

Enllaços
  1. http://institutescolalloretdemar.cat/https://drive.google.com/open?id=0B2Ueujjvl2IVSTBQSzA0YzdoQm8
  2. http://institutescolalloretdemar.cat/https://drive.google.com/open?id=0BxWlc_-6wL-fZGFZNWttWVNSUU0
  3. http://institutescolalloretdemar.cat/index.php/users/register/
  4. http://institutescolalloretdemar.cat/index.php?module=users&func=loginscreen&returnpage=index.php%252Fnews%252F2017%252F3%252F17%252Fproves-cangur-2017%252F