Les frases cèlebres se'n van d'excursió

Enviada per admin el 05/Des/2012 - 16:07

Els docents del centre han fet un recull de comentaris i dites reals de l’alumnat de primer d’ESO que va anar d’excursió a l’ermita de Santa Cristina el dia 8 de novembre.

Profe, m'he deixat l'entrepà. Vendo gominolas. Cal portar el jersei? Mira qué subida. Estoy cansada. I tu per què portes tots els llibres a la motxilla per fer l'excursió? Me duele el pie. Profe, tens aigua? Me dejé el bocata en la clase. Això punxa? Em surt sang! Profe, em surt sang! I tu per què hi poses el dit? Está como una vaca. ¡Jijijijiji! ¿Eso se come? Ése dice que eso se come. Profe, ¿eso se come? ¡Puagh! Qué asco. Yo me subo allá arriba. ¿Dónde está la pelota? ¡Profe! ¿Puedo ir allí entre las matas? Tan buenos los higos chungos. Es diuen "higos chumbos". No, profe, son chungos porque pinchan. Tengo a boca iena d'epinah y as mano tabié. ¿Me deja as pinza? ¡Niño! ¡Bájate de allí poquito a poco sin romper las ramas, leñe! Yo me tiro de cabeza. ¡Profe! ¿Te gusta el erizo? És viu? Vés amb compte de no clarvar-te les punxes. Le quiero ver el agujerito de abajo. ¿Nadie quiere más gominolas? Cuestan un euro la unidad. A veure: Numereu-vos en ordre: 1, 2, 34, 5... ¡Noooo! ¡Yo quiero el cinco! ¡El cinco soy yo! 23! 7! 45! 89! 95! Bé, nens, ja no serveix això de numerar-se. ¡Pero si yo soy el 39! Que ja no cal. ¡Pero yo quiero seguir siendo el 39! Mira: caen ardillas. Tengo sed. ¡Profe! ¿Me das agua? No en tinc. Però si t'he vist l'ampolla! Hi ha cap bar per aquí? Quina pujadeta. El bar està tancat per vacances. Deixa la pedra! Et dic que deixis la pedra! ¿Qué hay aquí adentro? ¡Ay! Profe, me han pegado un chicle en el culo. ¿No queréis más gominolas? Voy a tirar esta lanza. ¡Casi me caigo! Profe, casi me tira ése de ahí. ¿Cuánto falta? Tengo sed. ¿Se puede beber esa agua? Tienes cara de hipopótamo. ¿Tanto subir pa luego bajar? Profe, ése no me deja dormir. Me tira piedras.Tengo el culo helado del suelo. Me duele todo.

Nomé els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra [1] o Validat [2].

Enllaços
  1. http://institutescolalloretdemar.cat/index.php/users/register/
  2. http://institutescolalloretdemar.cat/index.php?module=users&func=loginscreen&returnpage=index.php%252Fnews%252F2012%252F12%252F5%252Fles-frases-c%25C3%25A8lebres-se%2527n-van-d%2527excursi%25C3%25B3%252F