Els alumnes de 1r i 4t d'ESO de l'IE aprenen a jugar a Pitch & Putt

Enviada per admin el 19/Des/2012 - 20:35

Durant el primer trimestre daquest curs 2012-2013 i com a novetat, alguns alumnes de linstitut escola han participat de forma gratuta a una activitat esportiva fora del centre una de les dues hores setmanals que fan educaci fsica. Aquesta activitat Golf a lEscola ha sigut promoguda i desenvolupada al club de Golf i Pitch & Putt  Papals Lloret.

La proposta ens va arribar a mans del responsable del Pitch & Putt, el senyor Xavier Pons Domnech (Seleccionador Catal de P & P), i tenint en compte la proximitat de les dues installacions i la bona disposici de les dues parts, sha portat a terme amb xit.

Lobjectiu era transmetre als alumnes el coneixement d'aquest esport i que poguessin practicar-lo durant les sessions que ha durat lactivitat. En el Pitch & Putt sn tan o ms importants les regles del joc que el joc en s, daquesta manera hem fomentat en els nostres alumnes el respecte cap a les installacions, a les regles del joc, als companys, la concentraci, la preparaci a nivell psicomotriu,...Complementant tots aquests valors amb coneixements terics sobre lesport que hem treballat a classe.

Els conceptes i procediments que hem treballat sn els segents:

- Els fonaments i moviments bsics del Swing.

- Les tcniques del Putt.

- Les regles bsiques i les normes detiqueta.

- El camp i les diferents modalitats de joc.

- Mesures de seguretat al golf i al Pitch & Putt.

Esperem que aquest sigui linici duna relaci duradora entre lInstitut Escola de Lloret de Mar i el club de Golf i Pitch & Putt Papals Lloret.

Els professors deducaci fsica de lInstitut Escola de Lloret de Mar.

Enllaços